Ny vändning!

Bloggen tar en ny vändning från och med idag. Det kommer fortfarande att vara mycket vagnar här. Men det händer så mycket annat också och jag vill helt enkelt skriva oftare!
 
Så. Nu blir det såhär. Det kommer att bloggas om vagnar. Men även om vad jag pysslar med, jag kommer med största sannolikhet att bildbomba med "dagens lunch", "dagens kvällsmat" "dagens frukost" och allt där emellan. Jag är relativt nyfrälst LCHF:are och precis som alla andra sektmedlemmar är jag en smula lyrisk emellanåt och vill då dela med mig av allt underbart, så räkna med matterror.
 
Jag virkar och säljer fortfarande bumperskydd till vagnen. Men eventuellt kommer det även att dyka upp annat på den fronten.

Så vi tar det härifrån och så får vi se var vi hamnar helt enkelt. Awesome.Vi avslutar med en bild på mig och mitt monster för vad som känns som jättelänge sen. Even awesomer.
 

Kommentera här: