Hej då!

Dagen har gått åt till att putsa upp den här skönheten. Imorgon flyttar den hemifrån om allt går som det ska. Det är en mycket trevlig vagn och utan tvekan en av de bekvämaste jag kört. Och lastutrymmet är helt oslagbart. Det kommer jag att sakna. Det är en Brio Go-13 som jag köpte ny från butik i slutet av februari i år. Färgen heter Navy och finns endast att köpa ihop med vitt chassi.

Men jag kommer inte att sakna det s.k. sittläget där monstret blir helt tokig av att inte komma upp ordentligt. Alternativet är att ha en extern sele men jag väljer att ursäkta ett nytt vagnköp istället.

När jag putsar upp och städar en vagn inför försäljning blir jag alltid lite vemodig. Man blir ju genast lite mindre sugen på att låta den flytta när den är så fin. Men, men, nu är det så. Dags för nya talanger att få plats i vårt hem.

 
 

Kommentera här: