Att bygga vagnar

Man kan bygga sin egen barnvagn! En fantastisk sak med Bugaboo (där har vi det igen, jag tjatar järnet) är att de kommer i småbitar. Skulle någonting gå sönder på din vagn behöver man inte lämna in allt på lagning eller skrota vagnen. Man kan alltid byta just den delen. Och det finns gott om reservdelar på begagnatmarknaden. Detta gör att man kan bygga ihop sin egen Bugga.

Den här Camen har jag byggt ihop av reservdelar. Den är inte färdig än utan det är lite småfix kvar. Men imorgon ska den vara färdig för på lördag flyttar den.

Och tro det eller ej men det finns rätt många dårar som tycker att det här är urkul. Vi samlas i min Facebookgrupp som heter "Vi som bygger Buggor". Där kan man få tips och råd eller köpa/sälja delar. Välkommen in!

Kommentarer:

1 ♥ Tirja ♥:

skriven

Jag har en liten fråga, vart har du fått tag på tyget på suffletten? :)

Svar: Det har jag köpt på Slöjd-Detaljer :-)
Em

Kommentera här: