Missoni <3 Bugaboo

Idag fick jag chansen att kamma hem en uppsättning av Bugaboos samarbete med Missoni som släpptes för nåt år sen. Det släpptes två kollektioner, en till Bee+ och en till Cameleon. De blev båda två omåttligt populära och är idag helt galet svåra att få tag på. De är slutsålda precis överallt så enda chansen att lägga vantarna på ett set är i stort sätt att hitta begagnat. Och när man ser det är det inte svårt att förstå varför. Både suffletten och filten är så otroligt snyggt att jag blir alldeles andlös. Jag hade dessutom turen att få köpa det här av en tjej som varit så rädd om det att hon knappt använt det alls eftersom hon har varit rädd för att det ska bli slitet, så allt är i nyskick.
 
För en barnvagnsnörd är detta typ porr. Det blir liksom inte bättre än så här. Nu är lilla Svarten så snygg att jag knappt vågar ge mig ut på gatorna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: