Köp ett bumperskydd!

Som sagt så virkar jag bumperskydd på beställning. Man kan få enfärgade, randiga eller sicksackmönstrade. De görs på beställning och jag har inget lager så man får räkna med ca en veckas leveranstid. Om man hellre vill ha sydda bumperskydd så går det att ordna. Just nu finns det att få i rosa eller i neongult/svart.
 
Prislista:
 
Virkade enfärgade: 130:- (2 st matchande 200:-)
Virkade randiga/sicksack: 150:- (2 st matchande 250:-)
Sydda 70:-
 
Alla priser är inklusive frakt och beställer gör du genom att maila mig på [email protected]
 
 

Kommentarer:

1 Kimsan:

skriven

Syr du fotsackar också? Tyckte jag såg en på sista bilden :)

Svar: Jag har sytt den som är på bilden men är inte nöjd nog för att sy för försäljning än. Men jag räknar med att vara det lagom till höstrusket :-)
Em

Kommentera här: