Inovi

 
Inovi gör sittdynor i Memory Foam. Dynorna finns i tre storlekar och är rejält tjocka och verkar helt galet sköna att sitta på. Den stora har även kanter vilket gör att det blir lite mysigare och mer ombonat i vagnen som den sitter i. Monstret verkar gilla den för han sover bra och blir inte sådär olidligt svettig som han blir ibland. Kort sagt ett mycket bra köp. Det enda jag kan önska är att den hade funnits i lite roligare färger men man kan ju inte få allt. Dynan kostar runt en femhundring och finns på de flesta ställen som säljer barnvagnstillbehör. 
 
Dynorna på bilderna är i strl.L. Den vita ser man här i en Brio Go och i en Bugaboo Buffalo och är bilder jag har tagit på mina vagnar. Bilden på den svarta dynan har jag fått låna av Elin Thele och hon har sin i sin Bee+. Som ni ser sitter den utmärkt både i vagnar av modell större och i små bin. 

Kommentarer:

1 carolina:

skriven

Hej! Vilken stl på Inovi skulle du rek t Brio GO om man har ett barn på 14 mån, 80 cm o 11 kg? Rädd att det blir för trångt m stora dynan men den ser ju onekligen mysig ut. Mvh Carolina

Svar: Det funkar absolut med den stora. Monstret på bilden är 11 mån, 73 cm och 11 kg och han har gott om plats. Mediumdynan saknar ju kanterna så det blir rätt mycket rymligare med den men jag har aldrig uppfattat den som att min son sitter trångt i den stora dynan.
Em

2 Jennifer:

skriven

Vilken storlek har ni på dynan i buffalon? :O Har en buffalo men vill ha en dyna till :)

Svar: Det är en strl.L. Den sitter jättebra men när monstret blev större blev det trångt. Men den dyna som sitter bäst i Buffalon är tveklöst Bugaboos egna. Jag har testat många och den är oslagbar :)
Em

Kommentera här: